پاتوق فا دات آی آر

شوخی های کاربران فضای مجازی پس از رفع فیلتر تلگرام

پاتوق فا | دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۵۸ ب.ظ
شوخی های کاربران فضای مجازی پس از رفع فیلتر تلگرام

 

شوخی های کاربران فضای مجازی پس از رفع فیلتر تلگرام

 

-         اومدم فیلترشکنمو پاک کنم اشک تو چشماش جمع شد گفت : نکن تو شادیات جبران کنم داداش

-         از وقتی تلگرام رفع فیلتر شده، دیگه پدرم نمیاد کنارم بشینه و بگه وی پی ان خوب چی داری

-         ‏خانوادمون از هم داره میپاشه آقای رئیس جمهور

-         احساس می کنم این وسط با احساسات وی چت بازی شد.

-         باز فیلتر تلگرام رو برداشتن من خوردم به ماشین جلویی ...

-         وای ها اینجا چقدر عوض شده؛ الکی مثلا من فیلترشکن نداشتم.

-         من پرفسور سمیعی هستم. برگشتم سر شغل اصلیم کانال داری.

-         سرورهای تلگرامو انتقال دادن به ایران اینا بیخودی آزاد نکردن تلگرامو؛ هم اکنون در تاکسی های سراسر کشور

-         این وسط فقط سر ماهایی که به مامانامون استفاده از فیلترشکن رو یاد دادیم کلاه رفت، از اون موقع داره میپرسه پس اون فیلترشکنت برای چی بازه؟

 

لطفا شوخی های خودتان در رابطه با رفع فیلتر تلگرام را در قسمت نظرات بنویسید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی