پاتوق فا دات آی آر

تماس با مدیر سایت

پاتوق فا | دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۱۳ ب.ظ
تماس با مدیر سایت

 

باسلام

بازدیدکنندگان عزیز جهت ارتباط با مدیر سایت از فرم زیر استفاده کنید.

 

  • پاتوق فا

نظرات  (۱۸)

سلام آقا مهدی، بنده وبسایت شما رو دنبال کردم. امیدوارم شما هم وبسایت بنده رو دنبال فرمایید. باتشکر
  • مهدی ابوماهیگیر
  • سلام.
    در صورت تمایل شما نیز «آفــاقـــ» را دنبال بفرمایید ... afaagh.blog.ir
    آقای علیزاده بنده از قبل دنبالتون کرده ام.
  • علی علیزاده
  • اگر خواستید دنبال کنید
  • سیداحسان مختاری
  • سلام ایا تا به حال قاووت اصل کرمان را چشیده اید؟برای اینکه این طمع را بچشید با شماره 09136174379 جهت سفارش قاووت کرمان وارسال به سراسر کشور تماس بگیرید.این لذت را از دست ندهید
    باسلام خدمت برادر ملایری
    خیلی ممنون
    در خدمتم
    درودی دیگر
    با تشکر از اینکه افتخار دادید.
    چشم نهایت تا فردا شب شما رو با افتخار در قسمت دوستان اضافه خواهم کرد جای لینک ما مهم نیست حتی ته یکی از پست های قدیمتون هم اضافه کنید با فونت بسیار ریز هم فرقی نداره مهم افزایش اعتبار در گوگله.
    با اجازتون فردا لینکتون رو اضافه میکنم و مجددا مزاحم میشم.
    باز هم تشکر
    شب خوبی داشته باشید
    پاسخ:
    باسلام
    خیلی ممنون
    در خدمتم
    سلام
    آریا جان من خودمم تازه کارم هنوزم درخواست تسویه حساب نداده ام که ببینم آیا پرداخت میکنه یا نه؟
    شما اگه به حدنصاب تسویه رسیده اید درخواست بدید واریز کنند اگه واریز نکردن کلاهبرداریه اگرم واریز کردن پس سایت درستیه و میتونین ادامه بدین.
    سلام ، من توی سایت مانی کلوب فعالیت دارم
    ۴۰ نفر هم زیرمجموعه مستقیم دارم ، خیلیا میگن کلاهبرداریه،، میشه یه راهنمایی بکنین که ادامه بدمش یا نه!ممنون
    سلام دنبالتون کردم خواهشا دنبالم کنید
    پاسخ:
    سلام قبلا دنبالتون کرده بودم.
    سلام سایت مانی کلوب کلاه برداریه
    آقای علیزاده دنبال شدید.
  • علی علیزاده
  • من دنبال کردمتان و در پیوند ها قرار دادم شما هم همین کار را کنید
    پاسخ:
    دنبال شدید.
    سلام
    مرسی علی آقا لطف دارین
    سلام سایت شما عالیه
  • برباد رفته
  • با عرض سلام وادب
    من وبلاگ زیبا و جذاب شما را دنبال میکنم
    ممنون میشوم اگر سری هم به وبلاگ من هم بزنید
    درصورتیکه صلاح می دانید بعنوان دنبال کنندگان ، همدیگر را همراهی کنیم!!!
    سپاس و دورد بیکران
    ممنون
    http://sibeseman.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام قبلا دنبالتون کرده بودم.
  • مدیر سایت
  • دنبالتون کردم.
  • علی علیزاده
  • دنبالم کنید و با هم تبادل لینک کنیم
    پاسخ:
    دنبالتون کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی