پاتوق فا دات آی آر

داستان ترامپ و پیمانکار ایرانی !!!

پاتوق فا | شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۲۶ ب.ظ


داستان ترامپ و پیمانکار ایرانی !!!

 

داستان ترامپ و پیمانکار ایرانی !!!

 

ترامپ قصد داشت ساختمان کاخ سفید را مجددا رنگ نماید. سه پیمانکار شرکت کننده در مناقصه را دعوت نمود!

 

پیمانکار چینی : درخواست مبلغ ۳ میلیون دلار

پیمانکار آمریکایی : درخواست ۷ میلیون دلار

پیمانکار ایرانی : درخواست ۱۰ میلیون دلار

 

نهایتا ترامپ از هر یک جداگانه نحوۀ قیمت گذاری را پرسید.

 

پیمانکار چینی جواب داد :

1 میلیون پول رنگ،

1 میلیون پول کارگر و دستمزد،

1 میلیون هم سود من

 

از پیمانکار آمریکایی که پرسید در جواب گفت :

3 میلیون پول رنگ،

2 میلیون پول کارگر و دستمزد،

میلیون هم سود من

 

و اما‌ ...

از ایرانی که سوال نمود، جناب پیمانکار ایرانی در پاسخ گفت :

قربان بیا تا باهم به تفاهم برسیم!

گفت اول صلواتی بفرست،

4 میلیون حق جنابعالی،

3 میلیون واسه من،

3 میلیون هم میدیم پیمانکار چینی کاخ رو رنگ بزنه!!!

 

اشک در چشمان ترامپ حلقه زد و گفت توکل بر خدا، من از قدیم عاشق کار ایرانی ها بودم.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی